စစ္အာဏာ႐ွင္စနစ္ က်ဆံုးပါေစ

Friday, July 4, 2008

ခ်က္ဗေလ ဘတ္စ္ကားႀကီးမ်ား ရန္ကုန္မွ တျဖည္းျဖည္း ဆုတ္ခြါရေတာ့မည္

နန္းေဒဝီ
ၾကာသပေတးေန႔၊ ဂ်ဴလုိင္လ 03 2008 19:11 - ျမန္မာစံေတာ္ခ်ိန္

နယူးေဒလီ။ ။ ရန္ကုန္ၿမ့ဳိတြင္ အမွတ္အသား တခုျဖစ္ေနခဲ့ေသာ ဒုတိယကမၻာစစ္ လက္က်န္ ခ်က္ဗေလ ဘတ္စ္ကားႀကီး အစီးေရ ၄ဝဝ ေက်ာ္ကို တျဖည္းျဖည္းခ်င္း ေလွ်ာ့ခ်သြားကာ ယာဥ္လိုင္းေျပးဆြဲခြင့္ ႐ုပ္သိမ္းေတာ့မည္ ျဖစ္သည္။
ဆက္ဖတ္ရန္ အၿပည္႔အစံု ကို Click ႏွိပ္ပါ။
ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လုိင္းေပါင္းစံု ထိမ္းသိမ္းေရး (မထသ) မွ ရန္ကုန္ၿမ့ဳိတြင္း ေျပးဆြဲလ်က္ရွိသည့္ သစ္သားျဖင့္ ေရာစပ္ထားေသာ ကိုယ္ထည္ ရွိသည့္ ခ်က္ဗေလ ကားမ်ားအား ေခတ္ေပၚကားမ်ားျဖင့္ အစားထိုးေရး စီမံကိန္း စတင္လ်က္ ရွိသည္။

ရန္ကုန္ၿမ့ဳိတြင္း ယဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ ေလ်ာ့က်ႏိုင္ရန္အတြက္ ဂ်ပန္မွ ထုတ္လုပ္သည့္ City Bus မ်ားျဖင့္ အစားထိုး ေျပာင္းလဲ ေျပးဆြဲမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း မထသ မွ အမည္မေဖာ္လိုသူ တာဝန္ရွိသူတဦးက မဇိၩမကို ယခုလို ေျပာသည္။

“City Bus ေတြကို သံုးတာပါ။ အခုေတာ့ ဂ်ပန္မ်ားတယ္။ အေဟာင္းေတြက လူနည္းနည္းပဲ တင္လို႔ရတယ္ေလ။ City Bus က်ေတာ့ လူမ်ားမ်ား တင္ႏိုင္တယ္။ လူမ်ားမ်ားဆန္႔တဲ့ ကားေတြကို သံုးမွ ၿမ့ဳိထဲမွာ ယဥ္ပိတ္ဆို႔မႈ နည္းသြားမွာေပါ့။ အရင္တုန္းက ၿမ့ဳိထဲကို ၂ စီးဝင္ရေပမယ့္ ေနာက္ပိုင္းေတာ့ တစီးပဲ ဝင္ရတဲ့ သေဘာ ျဖစ္သြားတာေပါ့” ဟု သူက ေျပာသည္။

ခ်က္ဗေလမ်ားသည္ အင္ဂ်င္စက္မ်ား ေကာင္းေနဆဲ ျဖစ္ေသာ္လည္း City Bus မ်ားသည္ ခရီးသည္ ပိုမိုဆန္႔ျခင္းကလည္း အေၾကာင္းတရပ္ဟု မထသ အရာရွိက ေျပာသည္။

ဓဇြန္လ ၁ ရက္ကတည္းက က်ေနာ္တို႔ ရသေလာက္နဲ႔ ထိုးေနတာပဲ။ က်ေနာ္တို႔က ဟိုကေရာက္လာရင္ ထိုးလိုက္တာပဲ။ ၁ဝ စီး ေရာက္လိုက္၊ ၁၅ စီး ေရာက္လိုက္ဆုိေတာ့၊ ဘယ္ႏွစ္စီး အစားထိုးမလဲ ဆိုတာေတာ့ မရွိပါဘူး။ ေငြေရးေၾကးေရးေပၚမွာပဲ မူတည္ပါတယ္။ စုစုေပါင္း အစီး ၆ဝ ေက်ာ္ပဲ ေရာက္ပါေသးတယ္” ဟု သူက ေျပာသည္။

City Bus မ်ားသည္ ပါရမီ လိုင္းကားမ်ားကဲ့သို႔ပင္ ယာဥ္စီးခ ခရီးသည္တဦး က်ပ္ေငြ ၂ဝဝ ျဖစ္ၿပီး ခရီးသည္ အထိုင္ကိုသာ ဦးစားေပးကာ မတ္တပ္စီး ခရီးသည္မ်ား တင္ေဆာင္ပါက ယဥ္ေမာင္းအား ဖမ္းဆီး အေရးယူေလ့ ရွိေၾကာင္းလည္း မထသ အရာရွိက ေျပာသည္။

သုိ႔ေသာ္လည္း ရန္ကုန္ ဆင္ေျခဖံုးၿမ့ဳိမ်ားျဖစ္သည့္ သာေကတ၊ ေတာင္ဒဂုံ၊ ေျမာက္ဒဂုံ စသည့္ ၿမ့ဳိနယ္မ်ားတြင္ ခ်က္ဗေလ ဘတ္စ္ကားမ်ား ဆက္လက္ အသံုးျပဳဆဲ ျဖစ္သည္။

လတ္တေလာ ရန္ကုန္ၿမ့ဳိတြင္း ေျပးဆြဲေနသည့္ လိုင္းကားစီးေရ စုစုေပါင္း ၅ဝဝဝ ေက်ာ္ရွိသည္။
Rest of your post

No comments: